Velkommen til min Blog - Jeg bliver glad for kommentarer - tilføj dig gerne som fast læser - kontakt mig her: Jakobsen.lindberg@mail.dk

søndag den 5. august 2012

Jeg deltager i udfordringen på Panduro´s Blog
Temaet denne gang er "posealbum"

Jeg har lavet dette posealbum - formen er en bærepose.
Den er lavet som en opskriftsbog
Den skal være en del af en gave til min veninde,
som er ret ferm i et køkken.

Forsiden

Forsiden tæt på 

  skriv en  dosmerseddel

Opskrift på en lækker Jordbærtærte 

Forgående 2 sider 

Opskrift på en lækker Æble tærte 

Mmmmhhh Kirsebær kunne man også bruge 

Bagsiden "Moms Kitchen" 

Sådan ser albummet ud stående 

Forsiden 

Papiret er fra Panduro hobby skøn serie der hedder "Moms Kitchen"
Smid gerne en kommentar, altid rart med feed back :0)

2 kommentarer:

  1. super fine sager du lave..og ja vi må jo se at få brugt ALLe vores rester...læste din kommentar på SS
    hav en fortsat god aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte, mange tak skal du have :0) Jeg elsker det virkelig af hele mit hjerte, det er den skønneste hobby. JA for søren vi skal have gang i vores rester, jeg har godt nok lang vej igen - lægger lige billeder ind senere, så kan I se hvor mange rester......LOL

      Slet