Velkommen til min Blog - Jeg bliver glad for kommentarer - tilføj dig gerne som fast læser - kontakt mig her: Jakobsen.lindberg@mail.dk

onsdag den 6. juni 2012

Jeg deltager i udfordringen på Panduro´s Blog.
Denne gang er temaet en stilart der hedder "Grunge"
Grunge er romantisk og samtidig en form for industriel stil.
Jeg har forsøgt mig med dette projekt
Sejt kort til en mand/dreng










Det startede med denne æske  

Bemærk Guitaren der hænger svævende
Man kan tage lappen ud og skrive en hilsen derpå.

Materialer brugt:
Printery Collection "Emperor" Fra Panduro Hobby
My Minds Eye "Sunshine" (Guitarpapir)
Transperant paper "Flower Swirls" Fra Panduro Hobby
Tickets&Words - Dark Fra Panduro Hobby
Scrapbooking Moment - hjul + stjerner fra Panduro Hobby
postkort papir fra Panduro Hobby
Guitarer fra "Generation"
Sejlgarn
Dødningen hovede fra "Twiddley bitz" Pirat Pack
Bikes fra Avery Design Kids
+ Diverse fra gemmerne



1 kommentar:

  1. Hejsa
    Fedt kort .
    tak fordi du deltager i pandurohobbys konkurrence...

    SvarSlet